Lekkere en gezonde smoothies maken voor ouders én kinderen

Ouders en kinderen maken woensdag 20 mei samen smoothies tijdens het Ouder/KindAtelier in PiëzoCentrum Buytenwegh. Onder leiding van diëtist Annemieke de Bruin kunnen kinderen van 4 tot 12 jaar en hun ouders experimenteren met gezond en lekker fruit en groente voor in de smoothie. Samen worden de ingrediënten uitgezocht, gesneden en in een mixer gedaan. Wie maakt het lekkerste drankje? De activiteit is gratis en duurt van 14.00 tot 15.00 uur. Het adres van PiëzoCentrum Buytenwegh is Justus van Effenhove 37.

Voor meer informatie kunt u terecht bij PiëzoCentrum Buytenwegh, 079-8887474 of mailen met evelyn@stichtingpiezo.nl