Gezond eten met smoothies

Groente en fruit zijn gezond, dat weet iedereen. Maar slechts een klein percentage van de bevolking lukt het om voldoende groente en fruit te eten. Door slimme trucjes kun je er meer van gaan eten, bijvoorbeeld groente en fruit als tussendoortje, als je trek krijgt. Of als beleg op een broodje of door een salade. Ook kun je allerlei soorten groente en fruit in een smoothie verwerken. In de workshop “gezonde smoothies maken” laat Annemieke de Bruijn, diëtist bij Weten&Eten, zien hoe je op een handige manier smoothies maakt. Natuurlijk kan er daarna geproefd worden!

De workshop wordt gehouden op maandag 31 augustus van 09.15 tot 11.15 uur in PiëzoCentrum Palenstein te Rakkersveld 253.

Deelname is gratis en aanmelden niet nodig.

Tijdens de informatiebijeenkomst is er gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Neem voor meer informatie contact op met Christine Advokaat, christine@stichtingpiezo.nl, 079-8887770

Piezo is een organisatie waar mensen de kans krijgen om hun talenten te ontdekken, en – verder- te omwikkelen. Piëzo en de Vierstroom Weten &Eten organiseren bijeenkomsten op het gebied van gezondheid dieetleer en kennis van voedingsproducten.