‘Ontmoet de rechter’ bij Piëzo

Heeft u altijd al meer willen weten over politiek en rechtspraak in Nederland? Schuif dan aan bij de informatiebijeenkomsten ‘ontmoet de rechter’ die rondom de week van de rechtspraak gehouden worden. Tijdens de laagdrempelige bijeenkomst, geleid door ProDemos, is een echte rechter aanwezig om te vertellen over het recht in Nederland en om vragen van aanwezigen te beantwoorden.

De bijeenkomsten ‘ontmoet de rechter’ vinden plaats op de volgende data:

• Maandag 14 september 2015, 09.15 – 11.15 uur, PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253
  • Donderdag 24 september 2015, 09.15-11.15 uur, PiëzoCentrum Oosterheem, Zanzibarplein 21

De bijeenkomsten zijn gratis te bezoeken. Kinderoppas is aanwezig. Neem voor meer informatie contact op met het betreffende PiëzoCentrum.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Evelyn van Boven van stichting Piëzo, 06-52478328 of mailen met evelyn@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove