Assertiviteit, zelfvertrouwen en andere thema’s bij Piëzo

‘Assertiviteit, ‘lekker slapen’, ‘zelfvertrouwen’ en ‘mindfullness’ zijn enkele thema’s die in het najaar en de winterperiode centraal staan bij de informatiebijeenkomsten van Piëzo.

In twee uur durende bijeenkomsten geven medewerkers van Indigo/Context bijvoorbeeld informatie over slaap en slapeloosheid en leer je beter voor jezelf opkomen.

Ook start in PiëzoCentrum Meerzicht de cursus ‘liever bewegen dan moe.’ Deze cursus, die acht weken duurt, is speciaal voor vrouwen (55+) die gezellig in een groep actief willen bewegen én willen praten. Ze krijgen informatie over verschillende gezondheidsonderwerpen, zoals gezonde voeding, minder piekeren, beter slapen en stress en ontspanning.

Deelname is gratis.

Neem voor meer informatie contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl of via 079-3229453.