Gespreksgroep voor ouders/verzorgers van een kind met een (chronische) ziekte of beperking

Op woensdagavond 21 november vindt weer een gespreksbijeenkomst plaats speciaal voor ouders en verzorgers van een kind met een (chronische) ziekte of beperking. De toekomst van onze kinderen en zeker van deze kinderen blijft ons als ouders bezighouden. Voor welke keuzes komen we straks te staan en welke mogelijkheden zijn er? Wat betekent het voor ons als ouder om ons kind straks (meer) los te laten?

Aan het begin van de avond zullen medewerkers van Teamwerk Zorg komen vertellen wat hun organisatie kan betekenen op het gebied van werk en dagbesteding. Daarna is er volop gelegenheid voor ouders om eigen ervaringen en tips en adviezen te delen. De bijeenkomst wordt begeleid door een vrijwillige gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken, een project van Stichting Piëzo.

Ouders en verzorgers zijn woensdagavond 21 november welkom in de Ambachtenwerkplaats op Vrouwenhuiswaard 7. Vanaf 19.30 uur staat de koffie klaar.

Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider van Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.