Koolhydraat arm leren koken bij Piëzo

Onderleiding van de diëtist van Gouden Hart leer je op maandag 19 november tijdens het ‘Samen koken, Samen eten’ hoe je een lekkere koolhydraat arme maaltijd kunt bereiden. Na het bereiden van de maaltijd wordt er uiteraard ook samen gegeten. De activiteit start om 13.00 uur en duurt tot 15.00 uur en vindt plaats in PiëzoCentrum Buytenwegh (Cesar Franckrode 62). Deelname kost 3 euro. Dit kan contact betaald worden of tegen inlevering van ZoetermeerPas Cheque 3, 4, 5 of 6.

Neem voor vragen of meer informatie contact op met Milou van Loenen, 079-88874747, milou@stichtingpiezo.nl of loop binnen bij PiëzoCentrum Buytenwegh.