Geslaagd Sinterklaasfeest voor jong en oud in Castellum Palensteyn

Het jaarlijkse Sinterklaasfeest in Castellum Palensteyn was weer een zeer geslaagde versie. Er was een flinke opkomst. Het feest werd bezocht door jong en oud. De middag ging van start met een lunch voor 50 ouderen. Zij hebben genoten van zelfgemaakte erwtensoep met roggebrood en linzensoep. Alles was bereid en uitgeserveerd door actieve vrijwilligers uit de wijk. Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie hebben voor alle ouderen een optreden verzorgd. Sinterklaas en zijn pieten kwamen langs. Na de lunch was er een optreden door de leerlingen van Cadenza in de grote sportzaal. Vanaf de tribune vermaakten 200 kinderen en hun ouders zich met de gevarieerde show. Toen ook Sinterklaas nog langs kwam was het feest echt compleet. Aanvullend was voor oudere kinderen een uitdagend sportprogramma georganiseerd en de hele kleintjes met hun ouders vermaakten zich uitstekend met schmink en de aanwezigheid van sinterklaas en pieten. Wederom een geslaagd sinterklaasfeest in Palenstein door inzet van alle organisaties en vele vrijwilligers.

Fotograaf: Henk Leentfaar

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove