Feestelijke afsluiting VoorleesExpress

Het voorleesseizoen van de Zoetermeerse VoorleesExpress is samen met alle betrokkenen op feestelijke wijze afgesloten. Voorlezers en gezinnen hebben gedurende 20 weken met veel inzet meegedaan aan de VoorleesExpress. Wethouder Isabelle Vugs heeft de voorleesdiploma’s uitgereikt aan de kinderen in het bijzijn van hun voorlezers en ouders.

De feestelijke bijeenkomst werd gehouden in de Hoofdbibliotheek. De bibliotheek werkt nauw samen binnen de VoorleesExpress. Kinderboekenwinkel Sylvester verzorgde een kleine voorstelling voor alle aanwezigen. Alle kinderen kregen na afloop een voorleesstimuleringspakket cadeau en alle voorlezers kregen een attentie.

Voor meer informatie over de VoorLeesExpress ;  Janneke Mijsen , zoetermeer@voorleesepress.nl
De VoorLeesExpress in Zoetermeer wordt financieel mogelijk gemaakt door de gemeente Zoetermeer en uitgevoerd door stichting Piëzo

150624_uitreiking_voorleesexpress1 150624_uitreiking_voorleesexpress2

Fotograaf: Henk Leentfaar

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?