Grootouders in gesprek over (mede) opvoeden van kleinkinderen

Kleinkinderen die zich niet aan de regels van jouw huishouden houden, die blijven vragen naar het ‘waarom’, ook als (oppas) opa en oma ontkom je er niet aan. Hoe kan je duidelijke grenzen stellen? En hoe gaan anderen hiermee om? Op dinsdagavond 23 juni wordt speciaal voor opa’s en oma’s een Opvoeden Samen Aanpakken bijeenkomst georganiseerd. Grootouders gaan onder leiding van een gespreksleider met elkaar in gesprek tijdens de OSA bijeenkomst in de wijk Oosterheem. Ervaringen uitwisselen en elkaar tips geven is het doel van deze avond. De avond wordt gehouden bij Palet Welzijn (Oosterheemplein 156) en duurt van 19.00 uur en tot 21.00 uur. De bijeenkomst is gratis en aanmelden is niet nodig.

De avond wordt georganiseerd door Palet Welzijn, Piëzo en het Opvoedbureau. Wil u meer weten over het project Opvoeden Samen Aanpakken, neem dan contact op met
Jocelyn Heidweiller, coördinator OSA.
Telefoon: 06-51948552.
E-mail: jocelyn@stichtingpiezo.nl