6 nieuwe energieconsulenten voor Zoetermeer

Zes nieuw getrainde energieconsulenten ontvingen afgelopen woensdag hun certificaat uit handen van wethouder Taco Kuiper. Tien weken lang volgden de zes deelnemers van Piëzo een training waarin ze alle kennis en vaardigheden leerden over energie (besparen) en hoe zij dit goed kunnen overbrengen aan andere Zoetermeerders. De energieconsulenten gaan aan de slag om in Zoetermeer Energieparty’s en –scan ten geven waarin ze vertellen hoe thuis energie bespaard kan worden. Met het toepassen van de tips, kunnen mensen besparen op hun energie. Dit is uiteindelijk terug te zien op de energierekening. Özlem Dede, één van de zes nieuwe energieconsulenten: “Twee jaar geleden was ik zelf bij een Energieparty aanwezig. Door het toepassen van alle tips, door te letten op mijn energiegebruik, bespaar ik nu 300 euro per jaar.”

Neem voor meer informatie over de Energieparty’s en –scans van stichting Piëzo contact op met Jocelyn Heidweiller via jocelyn@stichtingpiezo.nl, 06-51948552.

150624_uitreiking_energieconsulenten

Fotograaf: Henk Leentfaar

Fotobijschrift: Energieconsulenten Özlem Dede neemt haar certificaat in ontvangst van wethouder Taco Kuiper en directeur Piëzo Mirjam van Bijnen