Even een echte artiest tijdens werkbezoek aan Stadstheater Zoetermeer

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie ervaarden afgelopen woensdag hoe het is om te werken en hoe het is om artiest te zijn in het theater. Dit tijdens een zeer geslaagd werkbezoek aan het Stadstheater. In de foyer werden de kinderen ontvangen door de marketingmedewerker. Meteen mochten de kinderen ervaren hoe het is om in het theater te werken. Een aantal kinderen nam als gastheer- en vrouw in de garderobe de jassen aan van de groep. Hierna kregen ze een rondleiding door de kleine en grote zaal. Een geluids- en lichttechnicus vertelde over zijn werkzaamheden van de voorbereidingen voor het optreden van diezelfde avond. De kinderen mochten zich zelfs even als echte artiesten voelen in de artiestenruimte!

Ben je tussen de 9 en 14 jaar? Woon je in Palenstein en/of Oosterheem? Doe ook mee! Aanmelden kan door binnen te lopen bij PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253) of PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21) of bel naar 079-8885550.

Foto: Nienke Peters, Piëzo

Fotobijschrift: Even een echte artiest in de artiestenkleedkamer

Rekenen voor Zoetermeerders een baanbrekend initiatief!

Wijkbewoners zijn welkom voor koffie en een praatje in Buytenwegh!

Informatiebijeenkomst ontspanningstechnieken bij Piëzo

Kom het vrijwillige computerteam van Piëzo versterken