Eten volgens de seizoenen, een goed idee

De lente is begonnen, maar wat zijn de groente- en fruitsoorten die vooral in dit seizoen groeien? En welke groeien er in de zomer, herfst en winter?

Op dinsdag 12 april zal een diëtist van Goudenhart in de Wijktuin Noordhove een voorlichting geven over eten volgens de seizoenen. Ze legt je uit waarom dit een goed idee is en zal daarnaast ook allerlei wetenswaardigheden over groente en fruit met je delen.

Nieuwsgierig geworden naar dit onderwerp? Kom dan op dinsdag 12 april van 12:45 tot 14:15 uur naar de Wijktuin Noordhove aan de Da Sangalloruimte 10.

Deelname is gratis.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Odette Panneman via odette@stichtingpiëzo.nl of via 06-36019137.