Engelse les bij inZet Meerzicht

Wil je meer leren over de Engelse taal en beter Engels leren spreken? Doe dan elke vrijdagmiddag mee aan de Engelse les bij inZet Meerzicht. De lessen worden gegeven door een ervaren vrijwilliger. Tijdens de lessen leer je de Engelse grammatica en leer je de Engelse cultuur kennen. Uiteraard ga je ook aan de slag met het leren spreken en schrijven van de Engelse taal. De les duurt van 14.45 uur tot 16.45 uur. Het adres is Uiterwaard 21.

Kosten: €3,-per keer (deze kun je contant betalen, maar betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk)

Neem voor meer informatie of om u aan te melden contact op met Gioia Conte , sociaal cultureel werker inZet Meerzicht, via 06-31687716 gioia@stichtingpiezo.nl