Vrijwilligers gezocht voor fietslessen voor volwassenen

De fiets is één van de meest praktische manieren om je te verplaatsen binnen Zoetermeer. Er is dan ook veel vraag naar fietslessen voor volwassenen.

Bij inZet Centrum zijn wij op zoek naar vrijwilligers die inwoners van Zoetermeer willen leren fietsen.

Heb je ervaring met fietsen, ken je de verkeersregels en kun jij jouw kennis en vaardigheid op een enthousiaste manier overbrengen aan anderen?

Meld je dan aan als vrijwilliger bij Sunita Ganga via sunita@stichtingpiezo.nl of via 079-8885550.
De fietslessen vinden plaats in de wijk Palenstein. Deelnemers krijgen tijdens de lessen een fiets, verkeershesje en een helm in gebruik.