Eenvoudig energie besparen online

Wil je eenvoudig energie leren besparen? De online bijeenkomst ‘energie besparen, stap voor stap’ gaat je hierbij helpen!
Tijdens deze online bijeenkomst maak je samen met ervaren vrijwillige energieconsulenten een rondgang door alle ruimtes van een huis. Elke ruimte wordt uitvoerig besproken en zo kom je erachter wat je kunt doen om veel minder energie te verbruiken. In een uurtje ben je bijgepraat over slimme maatregelen die geld en comfort opleveren.

Doe je mee? Je bent van harte welkom op één van onze volgende data: dinsdag 16 maart, dinsdag 6 april, woensdag 24 maart of woensdag 14 april. De bijeenkomst op dinsdagen is van 19.30 uur tot 20.30 uur. Op woensdagen is de bijeenkomst van 10.00 uur tot 11.00 uur.

Deelnemen aan de bijeenkomst is gratis. Na aanmelding ontvang je een link via de e-mail. Aanmelden kan via deze link: https://stichting-piezo.webinargeek.com/energie-besparen-stap-voor-stap.

Neem voor meer informatie contact op met Simone Langeveld via 06 36573257 of duurzaam@stichtingpiezo.nl.

Zelf geïnteresseerd in het geven van een bijeenkomst ‘energie besparen’? Nodig jouw buren en vrienden uit en vraag een digitale bijeenkomst aan bij Piëzo via 06 36573257 of duurzaam@stichtingpiezo.nl.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag