Kinderen pimpen thuisbezorgd 3D-ei

Kindercarrousel in PiëzoSteunpunt Rokkeveen

Kinderen van de Kindercarrousel kregen afgelopen week een 3D-ei knutselpakketje thuisbezorgd. In de week voor Pasen mogen de kinderen laten zien hoe hun ei, dat door vrijwillige timmermannen van de Ambachtenwerkplaats is gezaagd, een waar kunstwerk is geworden. Voor de maker van het mooiste ei is er een prijsje. En alle kunstenaars krijgen een kleinigheidje. We missen de kinderen en zij ons. Het was ontzettend leuk om door het bezorgen weer even contact te hebben. Na Pasen hopen we gauw weer met de Kindercarrousel te starten. En dan zijn ook nieuwe kinderen van 4 t/m 8 jaar uit de wijk Rokkeveen van harte welkom in PiëzoSteunpunt Rokkeveen (Nathaliegang 81) waar we samen voorlezen, knutselen en taalspelletjes doen.

Deelname aan de activiteit is gratis, aanmelden is noodzakelijk. De Kindercarrousel zal voortaan zijn op woensdagmiddag van 13.30 tot 15.00 uur. Aanmelden kan via de mail aan Odette Panneman, odette@stichtingpiezo.nl of via WhatsApp 06-36019137.