Doe mee aan de Piëzo TalentenAcademie media en techniek

Na de zomervakantie kan je bij de Piëzo TalentenAcademie alles leren over beroepen in de ‘media en communicatie’ en in de techniek. Ben jij tussen de 9 en 14 jaar? Wil je kennismaken met een journalist, een radiomaker of leren programmeren? Of ontdek je liever alles over het beroep van de automonteur, de architect en de verschillende technieken die bij het werken op een boerderij gebruikt worden? Doe dan mee met de Piëzo TalentenAcademie!

In de week van 30 augustus starten we in de wijken Buytenwegh, Palenstein, Meerzicht en Oosterheem. Aanmelden kan via https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/. Voor vragen kan je terecht bij Simone Langeveld 06-36573257 of talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelnemen aan de Piëzo TalentenAcademie is gratis. De activiteiten zijn elke week tot aan de herfstvakantie, dus zeven weken totaal. Ze vinden na schooltijd plaats.Gastdocenten komen bij ons op locatie alles vertellen over hun beroep. Ook gaan we op werkbezoek bij bedrijven in de stad.

Fotograaf: Piëzo