Creatieve kinderactiviteiten Ambachtenwerkplaats

Iedere woensdagmiddag is er in de AmbachtenWerkplaats volop ruimte voor kinderen van 5 tot 13 jaar om gezellig te komen knutselen. Er worden altijd uitdagende werkjes bedacht. Op de foto zijn de kinderen bezig met string-art. Op een houten plankje maak je een figuur met spijkers en daaromheen ga je met wol dit figuur laten spreken. Ook maken we zomerse weefwerkjes met gaas en reepjes stof, gaan we robots van hout timmeren of maken we een echt verfschilderij op behang of een insectenhotel van stukjes riet en bamboe.

Bij de activiteiten staan creativiteit en duurzaamheid centraal en proberen we materialen te hergebruiken.

Knutselmaterialen zijn dan ook altijd welkom!

Welkom bij deze gratis activiteiten op woensdagmiddag van 13.30 tot ca 15.00 uur, Ambachtenwerkplaats Teldersrode 25.

Simone Langeveld, sociaal cultureel werker 06 36573257 of simone@stichtingpiezo.nl

Foto: Piezo