Coördinatoren van de VoorleesExpress worden getraind

Alle 7 vrijwillige coordinatoren van de VoorleesExpress Zoetermeer hebben een training gevolgd om hun rol als coördinator bij de VoorleesExpress goed uit te kunnen voeren. In februari gaan er wederom 35 gezinnen en voorlezers meedoen aan de VoorleesExpress. Per 5 voorlezers en gezinnen is er een coördinator die de voorlezers en hun gezinnen begeleidt. Zo houdt de coördinator bijeenkomsten voor de voorlezers waarin zij kennis en informatie uitwisselen en gaat de coördinator regelmatig op gezinsbezoeken om ouders en voorlezers zo goed mogelijk te ondersteunen. Coördinator zijn is een hele leuke en veelzijdige klus. Coördinatoren worden door mee te doen aan de training goed voorbereid op hun rol en taken als coördinator binnen het project de VoorleesExpress.

chang chang liu

Voor meer informatie over het project kunt u contact opnemen met projectleider VoorleesExpress Zoetermeer, Wieneke Crince Le Roy via 079-3229453 of e-mail naar zoetermeer@voorleesexpress.nl

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?