Deelnemen aan computercursus Piëzo na zomervakantie

Na de zomervakantie start stichting Piëzo nieuwe computercursussen om mensen te leren hoe zij een computer, bepaalde programma’s en internet kunnen gebruiken. Ook e-mail en Word komen aan bod. Iedereen die iets wilt leren op de computer is van harte welkom binnen te komen lopen.

Cursussen van ‘beginners’ tot ‘digitaal solliciteren’
De cursussen ‘beginners’, ‘beginnersvervolg’ en ‘gevorderden’ bestaan uit acht lessen van twee uur en kosten 40 euro. Ze worden gehouden in PiëzoCentrum Oosterheem, Buytenwegh en Meerzicht waar mogelijkheid is voor kinderoppas. Andere cursussen waar geïnteresseerden aan deel kunnen nemen zijn ‘social media’, ‘aan de slag met digitaal solliciteren’ en de open inloop op ICT gebied.

Nieuw bij Piëzo is de cursus ‘Word.’ Veel mensen willen dieper ingaan op dit programma en de mogelijkheden er van. In een reeks van acht lessen gaat de cursusleider met de deelnemers dieper in op dit programma. Ook hiervoor zijn de kosten 40 euro. Betalen met Zoetermeerpascheques is mogelijk.

Geïnteresseerden kunnen zich opgeven via Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, Jocelyn Heidweiller, jocelyn@stichtingpiezo.nl of door te bellen naar 079-8885550. Ook voor vragen kunt u hier terecht.

Behoeften staan centraal
Vrijwilligers van Piëzo geven de computercursussen. Wanneer geïnteresseerden zich opgeven voor de cursus, wordt samen gekeken welk cursusniveau het beste aansluit bij de behoeften. Mochten de behoeften verder reiken dan de huidige cursussen, dan kijken we gezamenlijk hoe we hier een mouw aan kunnen passen.

150803_computerlessen_piëzo
Fotograaf: Henk Leentfaar