De Jutters te gast op themabijeenkomst PC Meerzicht

Piëzo is een organisatie waar mensen de kans krijgen om hun talent te ontdekken en te ontwikkelen. Tijdens de themabijeenkomsten krijgen organisaties en wijkbewoners de kans om voorlichting of een workshop te geven.

Op woensdag 9 juli wordt er in het PiëzoCentrum Meerzicht een themabijeenkomst georganiseerd door de Jutters. Sharita Ramesar, gezinsbegeleider bij de Jutters komt vertellen over wat de Jutters is en wat deze organisatie voor kinderen en jongeren en jongvolwassenen kan betekenen.

De Jutters diagnosticeert en behandelt kinderen, jongeren en jongvolwassenen met psychische klachten. Tijdens de bijeenkomst kunnen deelnemers vragen te stellen en in gesprek te gaan.

Tijdens de themabijeenkomst is er kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie:

079-3229453 of femke@stichtingpiezo.nl