Cursus zelfverdediging voor vrouwen bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Lijkt het je leuk om kennis te maken met de basisprincipes om jezelf te kunnen verdedigen? Meld je dan nu aan voor de cursus ‘’Pukulan”.
In een reeks van 10 lessen leer je om te gaan met dreigende situaties, alert te zijn op je omgeving en jezelf te verdedigen op een gepaste manier. Als het weer het toelaat, worden de trainingen buiten gegeven. De training is zowel fysiek als psychologisch.
Een enthousiaste en ervaren vrijwilliger van Stichting Piëzo biedt deze cursus laagdrempelig en veilig aan.

De cursus start op dinsdag 5 oktober en vindt vervolgens elke dinsdag plaats van 14:45 tot 16:45 uur. Het adres van de locatie inZet Buytenwegh & De Leyens is César Franckrode 64.

De kosten voor deelname bedragen 4,- euro per les. Bij aanvang van de les contant te voldoen of per ZoetermeerPas.

Ben je geïnteresseerd? Neem voor informatie of aanmelden contact op met Milou van Loenen, 06-11715238,  milou@stichtingpiezo.nl