Vrij banenzwemmen op proef in samenwerking met Piëzo Sportmaatjes en sv Doing

Het sportmaatjesproject van Piëzo gaat samenwerken met sv Doing. Het Sportmaatjesproject heeft als doelstelling om jou kennis te laten maken met sportmogelijkheden in Zoetermeer en om jou te helpen bij het lid worden van een sportvereniging. Merk jij nou dat je te weinig beweegt en wil je hier iets aan veranderen, maar weet je eigenlijk niet zo goed hoe of wat je kan doen? Dan zijn Piëzo Sportmaatjes en sv Doing hier om je te helpen. Zij bieden iedereen die in het bezit is van een zwemdiploma de mogelijk om op vrijdag 1 oktober en vrijdag 8 oktober op proef banen te komen zwemmen.

Dit proefzwemmen is in verwarmd water en vindt plaats in Zwembad De Driesprong van 20:30 tot 21:30.

Adres Van Stolberglaan 1, 2712 RB Zoetermeer.

Kom jij nu in beweging? Meld je dan aan bij Milou van Loenen, projectleider van het Sportmaatjesproject van Piëzo. Per telefoon via 06-11715238 of per e-mail: milou@stichtingpiezo.nl