Cursus zelfverdediging en weerbaarheid bij Piëzo

Op 4 december start bij PiëzoCentrum Meerzicht met een cursus zelfverdediging en weerbaarheid. Kom je ook? De cursus bestaat uit een drietal bijeenkomsten van 2 uur waarin aandacht is voor zelfverdediging en weerbaarheid. Weerbaarheid zowel mentaal, verbaal als fysiek. Je ontvangt tips over verbale weerbaarheid; hoe zeg ik iets of juist niet en op welke manier, zonder een conflict uit te lokken. Ook fysieke weerbaarheid komt aan bod. Wat zegt mijn lichaamstaal en hoe zorg ik ervoor dat een situatie niet escaleert en hoe bescherm ik mijzelf als ik word aangevallen? Aan deelname zijn geen kosten verbonden en tijdens de cursus is kinderoppas aanwezig. Wij hopen je te zien en bij te dragen aan jouw zelfverdedigings- en weerbaarheidskwaliteiten!

Data:                    4 december, 11 december en 18 december 2018
Tijd:                      09.15 – 11.15 uur
Locatie:               PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21, 2716 VA Zoetermeer
Aanmelden:       anouk@stichtingpiezo.nl of 079 – 322 94 53
Kosten:                gratis

Voor meer informatie kunt u terecht bij Anouk Logtenberg, 079 – 322 94 53, anouk@stichtingpiezo.nl of loop binnen bij PiëzoCentrum Meerzicht.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove