Creatieve picknick voor (groot)ouders en kinderen door Ambachtenwerkplaats

Op de laatste woensdagmiddag van de zomervakantie organiseert de Ambachtenwerkplaats van Piëzo een picknick speciaal voor (groot)ouders en kinderen. Vrijwilligers van de Ambachtenwerkplaats maken kleine hapjes voor de picknick maar zelf nog iets meenemen mag ook.

Deze picknick stelt de ouders en grootouders in de gelegenheid om op een ontspannen manier met elkaar in gesprek te raken over alles wat hen bezighoudt rondom het opvoeden en opgroeien van hun kinderen. Daartoe zal ook een gespreksleider van het project Opvoeden Samen Aanpakken aanwezig zijn.

Vrijwilligers en kinderen gaan tijdens de picknick aan de slag met het maken van een eigen picknickkleedje. De (groot)ouders sluiten daarna aan om samen het kleed af te maken.

De picknick vindt plaats op woensdagmiddag 16 augustus van 13.00 uur tot 15.00 uur. Vertrekpunt is de Ambachtenwerkplaats aan de Vrouwenhuiswaard 7 in Meerzicht.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, 079‑8881928.

Fotograaf: Henk Leentfaar

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove