Leer houtbewerken in Ambachtenwerkplaats

Leer houtbewerken op woensdagochtend in de techniekwerkplaats van de Ambachtenwerkplaats. Elke week staan vrijwilligers klaar om hun kennis en de techniek van het houtbewerken te leren aan deelnemers aan de activiteit. Deelnemers gaan leuke en nuttige producten maken. Ook leren zij om veilig en verantwoord om te gaan met gereedschappen.

Ook zijn mensen, iedere dag, welkom om langs te komen om samen met vrijwilligers reparatie van houten voorwerpen uit te voeren.

Kosten per les zijn 3 euro. Dit kan contant betaald worden of tegen inlevering van ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 of 6. Gratis kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar is aanwezig.

Locatie: AmbachtenWerkplaats Piëzo
Adres: Vrouwenhuiswaard 7
Datum:  Iedere woensdag
Tijd: 09.15-11.15 uur

Loop voor meer informatie binnen bij de Ambachtenwerkplaats of neem contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl<mailto:femke@stichtingpiezo.nl>, 079‑8881928.

Fotograaf: Henk Leentfaar

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove