Computerlessen voor beginners bij inZet Centrum

Wil je de beginselen van het werken met een computer leren? Doe dan mee met de computerlessen voor beginners bij inZet Centrum. Op donderdag 28 oktober kun je vrijblijvend inlopen voor informatie over de lessen en voor computervragen. Op donderdag 4 november start de reeks van acht lessen; deze lessen vinden op donderdagmiddag plaats van 13:00 tot 14:30 uur. Twee lessen zullen gaan over e-mail en Outlook, twee lessen over Word en tekstverwerken, één les over veiligheid op het internet, twee lessen over powerpoint en één les over werken met Excell. In de Kerstvakantie zullen de lessen twee weken onderbroken worden.

De kosten voor deze lessen bedragen 4 euro per les. Deze kun je contant betalen of met de Zoetermeerpas. Het is zowel mogelijk om met alle lessen mee te doen als om een losse les te volgen. Er zijn laptops aanwezig, maar als je een eigen laptop hebt, is het fijn als je die meeneemt naar de les.

Tijdens de lessen is er gratis kinderoppas voor kinderen van 0-4 jaar aanwezig.

Neem om je op te geven en voor meer informatie contact op met AnneMarie Hut via annemarie@stichtingpiezo.nl of 06-11720398