Workshop Positief denken bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Hoe kan ik leren om meer positief te denken? Op donderdag 28 oktober zal een trainer van Indigo Preventie een workshop verzorgen bij inZet Buytenwegh & De Leyens. Tijdens deze workshop wissel je met andere deelnemers uit hoe je positiever kunt denken, leer je kritischer kijken naar je eigen denkpatronen en ga je aan de slag met omdenken, positieve zelfinstructies en maak je kennis met visualiseren. De bijeenkomst duurt van 9:15 tot 11:15 uur.

Deelname is gratis en er is kinderoppas voor kinderen van 0-4 jaar aanwezig. Het adres van inZet Buytenwegh & De Leyens is César Franckrode 64.

Voor meer informatie of aanmelden kunt u contact opnemen Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl, 079-8887474 of loop even binnen bij inZet Buytenwegh & De Leyens.