Computerlessen PiëzoCentrum Buytenwegh

In november starten in PiëzoCentrum Buytenwegh computerlessen. Deelnemers aan deze lessen krijgen de kans computervaardigheden aan te leren of hun computervaardigheden op te frissen. De computerlessen worden door vrijwilligers van Stichting Piëzo gegeven. De cursus bestaat uit acht lessen van twee uur. De groepsgrootte bestaat uit maximaal 6 personen waardoor ruimte is voor individuele aandacht. De volgende twee computerlessen worden gegeven.

Beginnerscursus computergebruik (Windows 10)
Deze cursus is bedoeld voor deelnemers die weinig ervaring hebben met het werken op de computer en daar graag verandering in willen brengen. De inhoud van de les bestaat uit: hoe een muis te gebruiken, gebruik van internet, e-mailen en het maken van documenten en documenten opslaan. De cursus start op 27 november elke dinsdag van 14:30 uur tot 16:30 uur.

Vervolgcursus computergebruik (Windows 10)
Deze cursus is bedoeld voor deelnemers die al ervaring hebben met het werken op de computer en nog meer toepassingen willen leren. De inhoud van de les bestaat uit: het gebruik van e-mail, internetten, het beheren en begrijpen van bestanden opslaan en terugvinden,  veiligheid op jouw computer en de basis van Word. Verder wordt geoefend met praktische zaken zoals woningaanvraag, aanvragen documenten bij de gemeente, opslaan en afdrukken van een digitale factuur. Onderwerpen kunnen per cursus door de cursisten ingebracht worden. Vragen over een smartphone, tablet of laptop of het gebruik van Whatsapp kunnen bijvoorbeeld een volgende les behandeld worden. De cursus start op 29 november elke donderdag van 14:30 uur tot 16:30 uur.

Locatie: PiëzoCentrum Buytenwegh, Cesar Franckrode 64 in Zoetermeer
Kosten: €40,- of met cheque 3,4 of 5 van de Zoetermeerpas (voor 8 lessen met materiaal)

Voor meer informatie en aanmelden:

Milou van Loenen

Milou@stichtingpiezo.nl

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?