Pietenfeest bij Stichting Piëzo

Voor kinderen van 2 tot 12 jaar is woensdagmiddag 28 november het Pietenfeest in Oosterheem. Om 13.00 uur start de middag met een creatief uurtje en gaan de kinderen een pietenmuts maken. Daarna kunnen de kinderen deelnemen aan de pietengym in de sporthal. Aan het einde van de dag krijgen de kinderen een welverdiend pietendiploma mee naar huis! Bij deze gezellige middag mag iedereen verkleed komen. Natuurlijk zijn de ouders ook welkom. Graag aanmelden voor 23 november via natalia@stichtingpiezo.nl.

Het Pietenfeest wordt georganiseerd door PiëzoCentrum Oosterheem in samenwerking met Kern Kinderopvang Zoetermeer en Sport & Spel van de Gemeente Zoetermeer.

Datum: 28 november, 13.00 – 15.30 uur

Locatie: Zanzibarplein 21, PiëzoCentrum Oosterheem & Gymzaal de Oosterpoort, te Oosterheem

Vragen of meer informatie? Loop binnen in PiëzoCentrum Oosterheem of neem contact op met Natalia Sadinska via 079-3428416.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove