Computercursussen in PiëzoCentrum Meerzicht

Vanaf 20 januari starten er in PiëzoCentrum Meerzicht computercursussen. Deelnemers aan deze lessen krijgen de kans om computervaardigheden te leren of om hun computervaardigheden op te halen.

De computerlessen worden gegeven door vrijwilligers van Piëzo. Eén reeks computerlessen bestaat uit acht lessen van twee uur. De groepsgrootte bestaat uit maximaal 6 personen waardoor er extra individuele aandacht is.

Beginnerscursus computergebruik (Windows 8)
In de basiscursus leert u omgaan met de muis, het toetsenbord en het beeldscherm. U leert het schrijven van een kleine tekst, en het gebruik van internet, e-mail, mappen en bestanden.

Vervolgcursus computergebruik (Windows 8)
De cursus is bedoeld voor deelnemers die al enige ervaring hebben met het werken op de computer  of laptop en nog meer toepassingen willen leren. In de vervolgcursus is er ruimte voor herhaling en voor aanvulling op wat in de basiscursus is geleerd. Het belangrijkste is wat de cursisten zelf willen weten en leren. Hun vragen staan centraal.

Data en tijden:  Beginnerscursus dinsdag (start 20 januari)  13.15 – 15.15 uur

Vervolgcursus woensdag (start 21 januari) 09.15 – 11.15 uur

Tijdens deze cursus is er gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Vervolgcursus donderdag (start 22 januari) 13.15 – 15.15 uur

Locatie:  PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21 in Zoetermeer
Kosten:  €40,- of met cheque 3, 4, 5 of 6 van de Zoetermeerpas (geldt voor 8 lessen met materiaal).

Voor meer informatie en/of aanmelden:
Femke Boerkamp
femke@stichtingpiezo.nl