Koken en spelen tijdens Ouder/KinderAtelier PiëzoCentrum Buytenwegh

Zoetermeer/Buytenwegh – Elke woensdagmiddag van 14.00 tot 15.00 uur kunnen kinderen van 4 tot 12 jaar én hun ouders terecht bij PiëzoCentrum Buytenwegh voor het Ouder/KinderAtelier. Tijdens het Atelier kunnen ouders en kinderen samen deelnemen aan diverse activiteiten zoals koken, dansen, verhalen vertellen, spelletjes spelen en nog veel meer. Samen aan een activiteit deelnemen bevordert de band tussen ouders en kinderen. Voor kinderen onder de 4 jaar is er een speciaal programma. Enthousiaste vrijwilligers van Piëzo begeleiden deze middagen. Naast alle activiteiten in PiëzoCentrum Buytenwegh worden er, afhankelijk van het jaargetijden, ook activiteiten buiten ondernomen zoals een gezellige picknick of een speurtocht in de zomer.

PCO Kookstudio-01

Deelname aan het Ouder/KinderAtelier op woensdagmiddag is gratis.

Neem voor meer informatie contact op met Evelyn van Boven via 079-3603988.