Computercursus voor beginners bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Wil je de beginselen van het werken met een computer leren? Doe dan mee aan de computercursus voor beginners bij inZet Buytenwegh & De Leyens aan de César Franckrode 64.  Vanaf vrijdag 5 november leer je wekelijks hoe te werken met bijvoorbeeld de muis en met verschillende computerprogramma’s. De cursus vindt op vrijdagmiddag plaats van 14:00 uur tot 16:00 uur en bestaat in totaal uit acht lessen.

De kosten voor de gehele cursus bedragen 40,00 euro. Daarnaast wordt er gewerkt uit het boek Windows 10; dit boek kunt u aanschaffen tijdens uw eerste les. De kosten hiervan bedragen 20,00 euro. De cursus en het boek kunnen contant betaald worden of met de Zoetermeerpas. Opgeven voor deze cursus is noodzakelijk. Gratis kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar is aanwezig.

Neem om je op te geven en voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska via 06-46863212, natalia@stichtingpiezo.nl of met Milou van Loenen via 06-11715238, milou@stichttingpiezo.nl.

Computercursus voor beginners bij inZet Meerzicht

Architecten in gesprek met ouderen van het Vonkje

Piëzo Ambachtenwerkplaats maakt Rad van Fortuin voor Oranjestichting

Voedingsetiketten lezen – voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist