Cursus klussen in huis bij de Ambachtenwerkplaats

Op woensdag 20 oktober is het weer mogelijk om deel te nemen aan de cursus ‘Klussen in huis’.

Van een ervaren klusser leert u wat u altijd al had willen leren: het behangen of verven van een muur, het ophangen van een lamp en aansluiten aan het net, het vervangen van een stekker aan een snoer, tegelen, laminaat leggen…

Naar wens van de cursisten worden er ook ‘klusjes’ op het programma gezet!

Is deze cursus iets voor jou? Wees er dan woensdag 20 oktober bij, van van 9.15-11.15 uur in de creatieve werkplaats van de Ambachtenwerkplaats van inZet aan de Teldersrode 25. De kosten voor deze workshop bedragen €4,- euro. Deze kunt u contant of via de ZoetermeerPas voldoen.

Interesse? Meld je snel aan! Je kunt mailen naar: awbalie@stichtingpiezo.nl of bellen naar de AmbachtenWerkplaats op telefoonnummer: 079 – 8881928.

Computercursus voor beginners bij inZet Meerzicht

Architecten in gesprek met ouderen van het Vonkje

Piëzo Ambachtenwerkplaats maakt Rad van Fortuin voor Oranjestichting

Voedingsetiketten lezen – voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist