Budget kookcursus

Heb je weinig geld en wil je toch graag een gezonde maaltijd op tafel zetten?  Hoe kan je met beperkte middelen toch gevarieerd koken? Stichting Piëzo en de Volksuniversiteit Zoetermeer bieden een budget kookcursus aan die zich helemaal richt op het leren koken met een klein budget. In deze cursus krijg je tips om goedkoop boodschappen te doen en met een beperkt aantal ingrediënten een hele week afwisselend te eten. Elke les kook je gezamenlijk een maaltijd en wordt deze maaltijd gezamenlijk opgegeten. De cursus wordt gegeven door Mireille Tjien, een ervaren kok en ervaringsdeskundige op het gebied van budgetteren.

De kosten voor deze cursus bedragen € 35,- voor 3 lessen (inclusief maaltijd) en het is ook mogelijk om Zoetermeerpas te betalen (cheque, 3, 4 of 5)
en de tijd is van 15.00 uur tot 1730. De lessen zijn op
10,17 en 24 november

De locatie is PiëzoCentrum Buytenwegh, Justus van Effenhove 37.

Voor meer informatie en aanmelden kunt u contact opnemen met Evelyn van Boven (079-3603988, evelyn@stichtingpiezo.nl ) of Maartje van Putten, Volksuniversiteit Zoetermeer (079-3439344).

Koken met de VU-2

Ontbijt, lunch en diner maken bij KinderResto

De naailessen starten weer bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Themabijeenkomst over de rol van ouderenadviseur bij inZet