Boxing Club Zoetermeer en Sportmaatjes verzorgen kickboks clinic

Afgelopen week organiseerden Boxing Club Zoetermeer en Sportmaatjes een kickboks clinic.

Laagdrempelige sportactiviteiten als sleutel voor een inclusieve sportwereld! Dat was de boodschap tijdens de masterclass inclusie door Sportmaatjes die eerder georganiseerd werd vanuit het Sportmaatjesproject. Boxing club Zoetermeer organiseerde daarom in samenwerking met Sportmaatjes van stichting Piëzo een laagdrempelige kennismakingsclinic bij inZet locatie Buytenwegh & de Leyens.

Iedereen die de sport kickboksen eens wilde beleven was van harte welkom om deel te nemen aan deze introductie training. Onder leiding van trainsters Vanessa en Natascha van Boxing Club Zoetermeer werd er in het zonnetje hard getraind door jong en oud. De deelnemers aan de clinic hebben de sport echt kunnen ervaren. En de enthousiastelingen konden zich ook direct inschrijven.

Milou van Loenen, projectleider Sportmaatjes: “Een Sportmaatje is een vrijwilliger die al lid is van de sportvereniging die het leuk vindt om iemand praktisch te begeleiden naar duurzaam lidmaatschap. Tijdens de clinic stond het plezier, vertrouwen krijgen, conditie bouwen en ervaren dat trainen in een veilige omgeving met persoonlijke aandacht centraal!”

Meer weten over het Sportmaatjesproject en de mogelijkheid tot sporten neem contact op met projectleider Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl., 0611715238.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove