Bijeenkomsten weten, koken en eten in PiëzoCentrum Meerzicht

Stichting Piëzo en Vierstroom Weten& Eten organiseren 2 kookbijeenkomsten voor volwassenen en voor ouders en kinderen. Tijdens de bijeenkomsten wordt uitleg gegeven over gezondheid, kennis van voedingsproducten en wordt er met elkaar gekookt.
In de supermarkt kun je uit veel producten kiezen. Maar wat is gezond, waar let je op, zijn al die kreten op de verpakking nu echt waar? De juiste keuzes maken is niet eenvoudig. De diëtist geeft inzicht in de voedingswaarde van verschillende producten en hoe u verstandig in kunt kopen. Ook het bereiden van de producten komt aanbod in de kookworkshop. Een diëtiste geeft daarbij de benodigde adviezen.

Gezonde gerechten-26

Op maandag 19 mei wordt er een kookbijeenkomst gehouden voor volwassenen en een bijeenkomst voor ouders en kinderen ( ouder/kind atelier) waar aandacht wordt besteed aan gezond eten bereiden.

Beide bijeenkomsten worden verzorgd door Veronica Nilsson, diëtiste van de Vierstroom Weten&Eten.

Datum:                  Maandag 19 mei 2014

Tijdstip:                 Samen koken, samen eten  13.15-15.15 uur

Ouder/kind atelier    15.45-17.00 uur

Locatie:                 PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21