Bewust ademhalen – workshop door Indigo Preventie

Adem in, adem uit; we ademen de hele dag door, maar zijn ons niet altijd bewust van de manier waarop wij ademhalen. Door verschillende ademhalingstechnieken kun je ervaren welke effecten deze manieren van ademhalen op jou en je lichaam hebben. Op donderdag 23 februari zal een trainer van Indigo Preventie een workshop ademhalingstechnieken organiseren bij inZet Meerzicht. Deze workshop duurt van 10:00 tot 12:00 uur. Het adres is Uiterwaard 21. Deelname is gratis. Voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.

Neem om je aan te melden of voor meer informatie contact op met Christa de Jonge via christa@stichtingpiezo.nl of met de locatie via 079-3229453.