Workshop omgaan met stress

Workshop door Indigo Preventie

Altijd maar dat gehaast en geen tijd voor jezelf? Maak kennis met een aantal manieren van omgaan met stress tijdens de workshop van Indigo Preventie in Meerzicht en Buytenwegh.

Deze workshop vindt plaats:

Op donderdag 23 februari van 12:30 tot 14:30 uur aan de César Franckrode 64 in Buytenwegh.

Op maandag 27 februari van 13:45 tot 15:15 uur aan de Uiterwaard 21 in Meerzicht.

Voor meer informatie of om je aan te melden voor de workshop in Buytenwegh kun je mailen naar natalia@stichtingpiezo.nl of bellen naar 079-8887474.

Voor meer informatie of om je aan te melden voor de workshop in Meerzicht kun je mailen naar christa@stichtingpiezo.nl of bellen naar 079-3229453.

Deelname is gratis. Tijdens de workshop in Buytenwegh is ook gratis kinderoppas voor kinderen van 0-4 jaar aanwezig.