Aankondiging gezondheidsmarkt winkelcentrum Meerzicht

Zaterdag 11 oktober vindt vanaf 10.00u een gezondheidsmarkt plaats in het winkelcentrum van Meerzicht. Diverse organisaties uit Meerzicht die iets te maken hebben met gezondheid en welzijn, zijn vertegenwoordigd om informatie te verstrekken over de eigen organisatie. Ook kan men deelnemen aan verschillende gezondheidschecks. De markt is actief van 10.00 – 14.00 uur. De markt wordt gecoördineerd door Piëzo, in samenwerking met andere organisaties en wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeente Zoetermeer.

Aanleiding voor het organiseren van deze markt is een belangrijke wijziging in de wettelijk taken van de gemeente vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Op de markt krijgen inwoners de gelegenheid om hier meer duidelijkheid over te krijgen. Hiernaast zullen ook de verschillende organisaties op het gebied van gezondheid en welzijn in de wijk Meerzicht vertegenwoordig zijn.

Datum:                Zaterdag 11 oktober

tijd:                       10.00 – 14.00 uur

Locatie:                Winkelcentrum Meerzicht

Toegang:             De gezondheidsmarkt is gratis