Aan de slag als taalvrijwilliger bij EpiCentrum Slaaghwijk

Vind jij het leuk om als vrijwilliger aan de slag te gaan met het bijbrengen van de Nederlandse taal? Dan zijn wij op zoek naar jou. Als taalvrijwilliger zet je je in om anderen te helpen met het verbeteren van hun algemeen welbevinden door ze, via taal, een plek te geven in de samenleving. Als vrijwilliger geef je les aan een grotere of kleinere groep mensen. Tijden zijn altijd in overleg en je krijgt een training aangeboden via BplusC. In de training komt begeleiding bij het leren lezen, spreken en schrijven aan bod en wordt het lesmateriaal -van stichting Lezen en Schrijven- behandeld.

Neem voor meer informatie of om je aan te melden als vrijwilliger contact op met Gioia Conte, 06 31687716, gioia@stichtingpiezo.nl of loop binnen in het EpiCentrum Slaaghwijk (Valkenpad 34-36).

Fotograaf: Herman Zonderland.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove