Wandelen en lunchen met Piëzo in Wijktuin Noordhove

Elke dinsdag wandelen we vanuit Wijktuin Noordhove. We starten om 10.45 uur met koffie of thee. Aansluitend aan de wandeling, rond 12.00 uur, is er, voor wie dat wil, verse soep met stokbrood. De wandeling en lunch zijn mooie gelegenheden om een praatje te maken met mensen uit de wijk. Neem voor meer informatie en om je op te geven contact op met Odette Panneman via odette@stichtingpiezo.nl of via 06-36019137.
Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10 (achter basisschool De Baanbreker)

Fotograaf: Leon Koppenol

Recent

Plaat & Praat Muziekochtend: samen luisteren, delen en genieten

Samen verbonden, elke dag weer

Leef je uit in de Kinder Ambachtenwerkplaats

Omgaan met verlies – Stap voor stap de draad weer oppakken