Word jij onze nieuwe Voel je goed vrijwilliger?

Voor ons nieuwe project Voel je goed zijn wij op zoek naar enthousiaste vrijwilligers. Tijdens het project, dat 20 weken duurt, geef je les aan een groepje van 6 deelnemers. De lessen gaan over gezonde voeding en bewegen. Bij het project is ook een diëtiste betrokken die de deelnemers adviezen geeft. Dit gebeurt bijvoorbeeld tijdens een supermarktrondleiding.

De deelnemers zijn mensen die vaak nog moeite hebben met de Nederlandse taal en die graag meer willen leren over gezond eten en bewegen. Voordat je bij ons aan de slag gaat, krijg je een training om de lessen te kunnen geven.

Lijkt het jou leuk om lessen te geven over gezondheid? Ben je enthousiast en wil je meer informatie? Neem contact op met Karlien van Bijnen door te mailen naar karlien@stichtingpiezo.nl of bel 0681910583.

Fotograaf: Herman Zonderland