Bijeenkomst diëtiste over bioritme, gezondheid en voeding

Bioritme, gezondheid en voeding
Voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist

Op donderdag 25 mei zal een diëtist van Goudenhart bij Piëzo in de wijktuin Noordhove een voorlichting verzorgen over bioritme, gezondheid en voeding. Wat hebben deze drie met elkaar te maken en hoe beïnvloeden ze elkaar? Door een verstoord bioritme kunnen diverse gezondheidsproblemen ontstaan. Niet alleen mensen met wisselende diensten kunnen hier last van hebben, maar ook anderen, zoals pubers of slechte slapers. De diëtist legt uit wat je zelf kunt doen om jouw bioritme op de rails te houden en om je gezondheid te bevorderen. Er is ook ruimte om vragen te stellen aan de diëtist.
Donderdag 25 mei van 13:00 tot 14:30 uur, Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10. Deelname is gratis.
Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Odette Panneman via odette@stichtingpiezo.nl of met de wijktuin via 06-40736936.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?