Schilderen op zijde

Bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats worden regelmatig creatieve workshops en cursussen georganiseerd. Schilderen op zijde is één van deze cursussen. Van een vrijwilliger van Piëzo leer je deze bijzondere schildertechniek en kun je, onder andere, zelf de mooiste sjaals ontwerpen.

Elke maandagmiddag van 15:00 tot 17:00 uur aan de Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh). Kosten bedragen 4,00 euro per keer en betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Nicoline Schol, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via n.schol@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8881928.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove