Kennissessie met energiequiz

Test je kennis over energie besparen en doe mee met de energiequiz

De kennissessie voor ouderen bij PiëzoCentrum Buytenwegh staat woensdag 17 mei in het teken van energie besparen. Doe mee met de energiequiz en word wijzer dankzij de nuttige en informatieve vragen en antwoorden over energie besparen in en om het huis. De vrijwillige consulenten duurzaam geven ook een kleine presentatie over energiebesparende materialen. Deze materialen kun je overigens ook winnen tijdens de quiz.

Zin om mee te doen en je kennis over energie besparen te testen? Kom dan woensdagmiddag 17 mei van 15:00 tot 16:45 naar PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64.

Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via s.langeveld@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.