Piëzo TalentenAcademie start in maart met twee nieuwe sectoren

De Piëzo TalentenAcademie start in maart met beroepen in de sectoren gezondheidszorg en duurzaam & groen.

De laatste jaren hebben we wel gemerkt hoe belangrijk beroepen in de gezondheidszorg zijn. Bij de Piëzo TalentenAcademie Oosterheem en Meerzicht gaan kinderen kennismaken met enkele beroepen uit deze sector. De Piëzo TalentenAcademie in Buytenwegh gaat aan de slag met beroepen die te maken hebben met duurzaam & groen; ook een hele belangrijke sector voor onze toekomst.

De PiëzoTalentenAcademie is voor alle kinderen in Zoetermeer tussen 9 en 14 jaar. Kinderen maken op een leuke en praktische manier kennis met beroepen door middel van werkbezoeken en gastdocenten. Kinderen ontdekken welke talenten zij zelf hebben en wat zij daar later allemaal mee kunnen doen of worden.

Kijk voor de locaties van de Piëzo TalentenAcademie en om je aan te melden op https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/.

Neem voor meer informatie contact op met talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelname is gratis.

Plek bij de Studieplek in Noordhove