Blije gezichten bij diploma-uitreiking Piëzo

Drieëntwintig deelnemers van Piëzo namen hun welverdiende diploma in ontvangst uit handen van wethouder Marijke van der Meer.

Piëzo biedt samen met mboRijnland mbo-opleidingen (BBL) aan voor mensen zonder vooropleiding en met een grote afstand tot de arbeidsmarkt. Deze keer was er de diplomering van twee groepen, de mbo1-groep Dienstverlening en Zorg en de mbo2-groep Servicemedewerker. Met deze diploma’s kunnen mensen duurzaam toetreden tot de arbeidsmarkt of naar een vervolgopleiding.

Bij de uitreiking waren ook veel vrijwilligers aanwezig die voor deze opleidingstrajecten extra ondersteuning bieden bij huiswerk en stageopdrachten. Zij kregen een groot applaus van alle aanwezigen. Voor stageplekken wordt gebruik gemaakt van een groot netwerk van bedrijven. Les- en boekengeld wordt gefinancierd door Werkbedrijf De Binnenbaan.

Meer informatie over het volgen van een opleiding? Neem contact op met Gioia Conte, gioia@stichtingpiezo.nl