Piëzo zoekt taalvrijwilligers

Het team taalvrijwilligers bij Piëzo gaat uitbreiden. Vanwege de toenemende vraag naar taalondersteuning, organiseert Piëzo meer activiteiten rondom de Nederlandse taal. Hiervoor is de organisatie opzoek naar vrijwilligers die het leuk vinden andere Zoetermeerders de taal bij te brengen.

Als vrijwilliger ga je les geven aan een grotere of kleinere groep mensen. Tijden zijn altijd in overleg en je krijgt een training aangeboden via het Taalhuis (samenwerking taalorganisaties in Zoetermeer). In de training komt begeleiding bij het leren lezen, spreken en schrijven aanbod en wordt het lesmateriaal- van Lezen en Schrijven- behandeld.

Neem voor meer informatie of om je aan te melden als vrijwilliger contact op met Janita Volders via janita@stichtingpiezo.nl of 06 -55214961.

taalles-4-1

Fotograaf: Henk Leentfaar

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?