5 jarig bestaan van PiëzoCentrum Buytenwegh

In juni 2009 opende Piëzo de deuren van een vierde PiëzoCentrum in Zoetermeer in de wijk Buytenwegh. Dat is dus op de kop af 5 jaar geleden. Reden dus voor een feestje en een terugblik op 25 juni.

Samen met wijkwethouder Taco Kuiper, wijkbewoners en samenwerkingspartners wordt een boek gemaakt als blijvende herinnering. Een ieder krijgt de gelegenheid een bijdrage te leveren voor het boek in de vorm van een tekening, schilderij en/of een verhaal. De eerste bladzijde van het boek wordt beschreven door wethouder Taco Kuiper.

Verder gaan de kinderen van het ‘ouder-kindatelier’ een optreden verzorgen en Marian, een vrijwilliger van Piëzo, zal die middag DJ zijn en ons hopelijk allemaal laten swingen.

U wordt van harte uitgenodigd om het 5 jarig bestaan samen met ons te vieren en hierbij aanwezig te zijn.

Wanneer:  Woensdag 25 juni

Hoe laat:

• De wijkwethouder komt  25juni van 9.15 uur -10.00 uur
  • Maken van het boek van 14.30 uur tot 16.00 uur, met aansluitend de receptie tot 17.00 uur

Adres: PiëzoCentrum Buytenwegh, Justus van Effenhove 37

Aanmelden is niet nodig.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove